Kampanj mot Thailandsguiden: Ta bort mina inlägg

Detta forum för allt som du inte har en aning om var du skall placera det. Våra moderatorer flyttar det sedan till lämpligt forum, om möjligt

Kampanj mot Thailandsguiden: Ta bort mina inlägg

Inläggav Nille » 02 jan 2007 04:10

Du kan läsa min uppmaning i fullo på min blogg. Att stänga av mig, lämna kvar inläggen, samt ta bort min signatur, är MYCKET magstarkt.

Det enda jag länkar till är min blogg (i signaturen), och det är fasen en dagbok. Ja, visst driver jag thailandsforum också, men ändå. Nu skall det bli liv i luckan.

Du kan också anmäla dig till anti-thailandsguidens användargrupp (längst upp till höger på sidan), för eventuellt gör vi en intern diskussion om detta.

Finns de i Thailand?

De skall fasen ta bort inläggen när de stänger av en användare, eller låta signaturen ligga kvar.

Människorna skall få visa sitt ansikte. Låt oss göra gemensam sak. Är du med?
Senast redigerad av Nille 09 jan 2007 10:50, redigerad totalt 1 gång.
/ Nille

Letar du jobb eller konsultuppdrag i Thailand gå med i Nätverk Thailand på Linkedin
Användarvisningsbild
Nille
Site Admin

Inläggav Malee » 02 jan 2007 04:33

Välkommen i klubben Nille... jag har kämpat mot dom länge. Se min blogg under "Forum och internet"
Hälsa på i vår verklighet på bloggen Ging & Maleé: http://gingmalee.blogspot.com
Du kan även bo hos oss på Maleé Garden, Phukets minsta lägenhetshotell: http://www.maleegarden.com
Malee
Bronslirare

Inläggav Nille » 02 jan 2007 04:52

Nu lyfter vi denna kampanj en nivå tycker jag!

Vad vet du om dem?
/ Nille

Letar du jobb eller konsultuppdrag i Thailand gå med i Nätverk Thailand på Linkedin
Användarvisningsbild
Nille
Site Admin

Inläggav Pia » 02 jan 2007 21:38

Hej Nille.
Jag är den absolut största icke-hackern som finns...
Jag kommer så långt i användargruppen så att jag ser vilka grupper jag inte är med i men jag kan inte "klicka" så jag blir medlem , eller ???
Som du ser så är jag inte svenskalärare heller :book:

Kan det kanske vara så att jag är för snabb så att du inte är färdig till att anmäla sig .....
Pia
Bronslirare

Inläggav Nille » 03 jan 2007 03:32

Hejsan,

Jag håller med, navigeringsfälten är inte alltid så tydliga. Först måste du vara inloggad. Välj att visa den grupp du vill vara medlem i. När den introduktionen kommer upp titta på tredje raden, raden om gruppmedlemskap. I slutet där finns det en knapp "gå med i grupp"
/ Nille

Användarvisningsbild
Nille
Site Admin

Återgå till Övrigt