Hem Forums Gemensamt, för alla Medier om Thailand Min Story Bröllopet i Sverige

Viewing 14 reply threads
  • Author
    Posts
    • #384945

      Vi bodde ihop i många år innan vi gifte oss i Sverige. En strålande solig dag den 28 maj 2005 blev det av. Vi hade bokat med en vigselförrättare och stog på utsaidan av Stockholms Stadshus. I bakgrunden skymtar min syster, mormor mamma och ett par nära kompisar.

    • #407306

      Ringar på!

    • #407305

      Då var vi äntligen gifta.

    • #407307
      Nille
      Keymaster

        Fasen vad kul att se! :cheers:

        Mera!

      • #407308

        Vi hade tur med vädret, alla fick kisa mot solen. :flower:

      • #407309

        Ahhhhhhh vad ni ar fina!!!!

        Underbar trad!!!

        Rosarin 🙂

      • #407310

        Hej Rosarin, Tack, är du tillbaks i Thailand nu? Jo jag blev lite inspirerad av Enis fina bildserier. :sunny:

      • #407311

        Festen på kvällen.

      • #407312

        Första tårtbiten, uppskuren tillsammans givetvis.

      • #407313

        Jaaa, jag ar tillbaka!!!
        Kanns sa skont att vara hemma igen.
        Resan gick jattebra. Lite forseningar men annars ok.

        Lill-tjejen sa inte ett pip pa hela resan..
        Hon satt mest och stirrade log at passagerarna tills de blev generade..
        Vem vet, hon kanske var i chocktillstand. *skrattar*

        Har stadat hela dagen for har var det damm och Gekko-bajs overallt..

        hej och god natt!

        /Rosarin 🙂

      • #407314

        Är det måhända Tiger, på hornsgatan, som jag skymtar på bilderna. Där har man druckit ett par Chang några ggr.

        Grattis!

      • #407315

        @Mojay wrote:

        Är det måhända Tiger, på hornsgatan, som jag skymtar på bilderna. Där har man druckit ett par Chang några ggr.

        Grattis!

        Tack. Alldeles riktigt det är Thailändska Tigern, och där har det slunkit ner en hel del Chang :thumbleft:

      • #407316
        Enis
        Participant

          Vackert….

        • #407317

          Härliga bilder, och det var trevligt att träffas

          mvh Björn

        • #407318

          Underbart !

      Viewing 14 reply threads
      • You must be logged in to reply to this topic.