Hem › Forums › Resa i Thailand › Provinser och platser i Thailand › Södra › Var firar man bäst nyår?
- This topic has 8 replies, 7 voices, and was last updated 16 years, 7 months ago by
Herrbangkok.
-
AuthorPosts
-
-
20 November, 2009 at 9:17 pm #387963
Hej
Jag åker till Phuket 19 dec och stannar i 4 veckor. Vi tänker resa runt en del och letar tips på trevligt nyårsfirande. Vill INTE vara på Koh Samui som verkar vara mest rave-party för yngre. Vi reser utan barn och gillar liv och rörelse – inte Bangla Road i Patong kanske, men heller inte nån öde strand utan restauranger. Hur är Phi Phi på nyår? Andra förslag?
Ev några dagar i Ao-Nang. Tips där?
Tacksam för alla förslag. Har varit rätt mycket i Thailand men det finns alltid nya ställen att uppleva 🙂
MONICA
-
20 November, 2009 at 9:27 pm #434775
Jag flyttade tråden från “Phuket” till “Södra” eftersom frågan var vidare ställd än att bara handla om Phuket.
Göran
-
21 November, 2009 at 9:16 am #434777
Om ni kan ta er upp till Bangkok så kan det vara trevligt här !
http://www.lebua.com/bangkok/highlights/nye-menus/sirocco.pdf
-
21 November, 2009 at 10:40 am #434778
Har firat nyår på Phi Phi några gånger, och jag tycker att det har vart super bra.
Blir nyår på Phi Phi även i år :cheers:
-
21 November, 2009 at 11:07 am #434779
Jag säger att enda stället i thailand som man ska fira nyår på är Bangkok och Sukhumvit soi 11 om du vill ha lite puls! Men boka i tid. Phi phi är bara massa unga typ 18-24. Ao nang är bara massa småfeta Svenskar, och Phuket går inte att prata om där ska ju Baren/Färjan Håkan spela in något program mellan dec-jan!
Men sen vet jag ju inte hur gamla ni är och vad ni tycker om!Herrbangkok
-
21 November, 2009 at 5:10 pm #434780
Heter stället Sukhumvit Soi 11 eller är det ett speciellt ställe på den Soi:en…. ?
-
21 November, 2009 at 7:24 pm #434781
Herr Bangkok tänkte antagligen på detta ställe http://www.bedsupperclub.com/
-
21 November, 2009 at 9:26 pm #434782
Som du säkert redan vet så är det gatan! Ja Bed eller Q-bar eller The Nest som ligger uppe på Le Fenix. Hela gatan kommer vara ful fart på! Hoppas ni hittar något som passar!
Herr Bangkok
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.