Hem Forums I Sverige med Thailändsk anknytning Byråkrati & Myndigheter Thailändska ambassaden håller stängt Fredag 24 september

Viewing 5 reply threads
  • Author
    Posts
    • #389227
      Nille
      Keymaster

        Såg en lapp på dörren när jag var där idag. På deras hemsida är det svårt att få den informationen.

      • #447145

        Jag var också på ambassaden igår, såg lappen och tänkte vilken tur att jag inte åkte på fredag som jag hade tänkt egentligen. Måste ju bara tala om att vi var där samtidigt, jag undrade om det kunde vara du, har ju sett din bild här på forumet. Och det var du alltså! Säger jag att jag var den enda svenska kvinnan där med ett “blandbarn” så vet du säkert vem jag är.

        Sara

      • #447146
        Nille
        Keymaster

          Nej var det du!! Er missade jag inte! Vilken liten guldklimp du har!!

        • #447147

          Det är väl Wai Kru i morgon. I alla fall firar de Wai Kru i dotterns skola.

        • #447148
          Nille
          Keymaster

            @Rosarin wrote:

            Det är väl Wai Kru i morgon. I alla fall firar de Wai Kru i dotterns skola.

            Tyvärr lägger ambassaden inte ut det i sin kalender bland de andra stängda dagarna :scratch:

          • #447149

            Japp, det var jag! Tycker också att min son är en riktig guldklimp!!

            Sara

        Viewing 5 reply threads
        • You must be logged in to reply to this topic.