Efter 3 timmar med taxi var jag framme vid konsulatet, ingen kö så det var bara att lämna in visumansökan. Sen var det bara att vänta till 15:30 så kunde jag hämta ut passet även nu med minimal kö. Turist och transit går på en dag, för övriga visum måste man vänta till dagen efter. Sen kunde jag ta sista minibussen tillbaka till Hat Yai 300 Bath. Enkelt och smidigt :cheers:
Märkligt bara att de inte går en minibuss tidigt på morgonen så man slapp ta taxin…