Hem Forums Gemensamt, för alla Medier om Thailand Nyhetsbrevet den 30 mars

Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • #391010
      Nille
      Keymaster

        Hej igen,

        Börjar bli varmt här i Hua Hin nu. Inte bara dagtid och i solljus utan nu
        även på morgnar, kvällar, och i skuggan. Som tur var har vi fortfarande
        sköna brisar. Sköna kanske var att ta i men det fläktar i alla fall… I
        Sverige förstår jag att man har mött våren på de flesta platser så just nu
        är Sveriges klimat mitt förstaval.

        Jag vet inte vad som hänt på forumet sista veckan men det verkar ha brunnit
        i skallen på många. 2-3 trådar med diskussioner onödiga påhopp och försök
        till ogenomtänkta påtvingade egna åsikter. Vi inte är vana med sånt här.
        Besinna er är ni snälla. I alla fall, detta har resulterat i åtgärder som
        vi inte går på några detaljer om här. Förhoppningsvis blir vi bättre.

        [img2:17h5hcli]http://i51.tinypic.com/2iaylae.jpg[/img2:17h5hcli]

        Ja, ja, nog om det. Här kommer ett urval av se senaste inläggen:

        nickbkk skall bila från Bangkok till Krabi och undrar över lite trevliga
        övernattningar på vägen.

        moobaan öppnar med en tråd om ett på nära håll egenupplevt bedrägeri i
        fastighetsbranschen[/url:17h5hcli].

        ladylima letar efter magnetfärg i Bangkok, någon?

        30 grader i februari – vad ger du för betyg?

        Allt för denna gång, ha en trevlig helg!

    Viewing 0 reply threads
    • You must be logged in to reply to this topic.