Hej igen,
Börjar bli varmt här i Hua Hin nu. Inte bara dagtid och i solljus utan nu
även på morgnar, kvällar, och i skuggan. Som tur var har vi fortfarande
sköna brisar. Sköna kanske var att ta i men det fläktar i alla fall… I
Sverige förstår jag att man har mött våren på de flesta platser så just nu
är Sveriges klimat mitt förstaval.
Jag vet inte vad som hänt på forumet sista veckan men det verkar ha brunnit
i skallen på många. 2-3 trådar med diskussioner onödiga påhopp och försök
till ogenomtänkta påtvingade egna åsikter. Vi inte är vana med sånt här.
Besinna er är ni snälla. I alla fall, detta har resulterat i åtgärder som
vi inte går på några detaljer om här. Förhoppningsvis blir vi bättre.
[img2:17h5hcli]http://i51.tinypic.com/2iaylae.jpg[/img2:17h5hcli]
Ja, ja, nog om det. Här kommer ett urval av se senaste inläggen:
nickbkk skall bila från Bangkok till Krabi och undrar över lite trevliga
övernattningar på vägen.
moobaan öppnar med en tråd om ett på nära håll egenupplevt bedrägeri i
fastighetsbranschen[/url:17h5hcli].
ladylima letar efter magnetfärg i Bangkok, någon?
30 grader i februari – vad ger du för betyg?
Allt för denna gång, ha en trevlig helg!