Tiden rann iväg igår då allt fokus var på att bli klar inför semestern.
Nyhetsbrevet kommer alltså idag istället. 🙂
Har precis anlänt till Pattaya efter en ganska hektisk dag som började med avresa från Hua Hin redan kl 09, med stopp på Siam Park i Bangkok. Middag på mammas hak, Sunshine Restaurant på soi Buffalo. Ingen vidare meny nu under lågsäsongen men kocken trollade till det. Ungarna fick Macaroni Carbonara och vi andra thai. Imorgon fortsätter resan österut mot Chantaburi. Kanske en stuga vid havet på väg hem till thaifamiljen, men inget bestämt ännu.
[img2:188qba4v]http://www.asienguiden.se/thailand/pattaya/pattaya_night/bilder/walking_street_pattaya.jpg[/img2:188qba4v]
Vi får ju tillökning snart. Då kommer tråden – vad du inte döper dina thaisvenska barn till – väl till pass! Jessica, Jet-si-ka, knulla mig tack…. dem och några till vill man ju undvika….
Hockey VM har ju dragit igång – i Thailand var följer du denna från? Hemifrån eller från en krog?
Och du! Du gillar väl oss på Facebook? Om inte, här är länken till att göra det.