Frugan överväger att börja med mäkleri men inser att hon nog behöver en licens för att kunna jobba med detta. Någon som har koll på vad som erbjuds, hur lång tid det tar, och vad det kostar?
Gäller frågan fastighetsmäklare eller börsmäklare? Det skulle förvåna mig mycket om det krävdes licens för thailändska medborgare att arbeta som fastighetsmäklare här.
Exakt, fastighetsmäkleri är det som gäller. Tror det kan vara bra att ha någon branschlicens om man skall vara aktiv och kanske kunna sammarbeta med andra firmor men vad vet jag om detta :S