Hem Forums Att bo i Thailand Visum och Uppehållstillstånd Visarun till Malysia???

Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • #392551

      Mitt arbetstillstånd blev uppsagt 1 september och jag fick veta det samma dag. Åkte till immigrations men fick veta att jag behövde ett kvitto. Försökte få kontakt med förra chefen men gick inte få tag i. Kontaktade hans advokat men det tog 14 dagar innan jag fick kvittot. Frågan är nu om jag gör en visarun till Malaysia och de frågar varför jag inte vill ha arbetstillstånd och jag säger att jag inte vill jobba kvar på det stället pga en någon orsak och vill ha ett turistvisa på 90 dagar istället. Kan det funka?? Eller vad skall jag göra. Har kvar arbetstillståndet i passet med stämplar och allt och nästa gång jag skall stämpla enl 90 dagar är 5 november.
      Så vad att göra..Frågat lite runt men alla ger olika svar.. :cheers:

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.