Instämmer! Något av det bästa med Thailand. De har sjuk humor, fattar inte hur vi svenskar kan vara så lika dem med vår humor. Jag och min fru skrattar ofta tillsammans när vi spinner vidare på någon situationskomik. Kanske beror det på att svenskar och thailändare är ganska lika när det gäller prydhet och generande situationer.
Jag har aldrig haft så roligt som jag har tillsammans med thailändare och då jämför jag med tyskar, fransmän, spanjorer, italienare och jänkare. Tråkigast är tyskar och jänkare. Engelsmän hamnar rätt högt men under thailändare. På senare tid har jag upptäckt att japaner jag jobbar med har rätt skön humor, men det funkar inte om man inte kommit dem nära först, då blir det bara artiga skratt.
Kul ämne!