Hej
jag vill åka ner till Thailand och bosätta mig där och säker därför telefonförsäljningsjobb
Jag har arbetat med en del kuntjänst men försäljning är det som passar mig bäst och som jag har jobbat mest med.
Är 23 år och arbetat med försäljning sen jag var 18 och alltid haft väldigt bra resultat om inte dom bästa.
Är jätte intresserad av att veta vilka seriösa callcenters som finns vart då jag inte bestämt mig vart i Thailand jag vill bosätta mig.
Planerar att stanna i minst 1 år och får se hur det känns därefter!
Tack på förhand, kommer kolla forumet dagligen för svar!