Hem Forums Att bo i Thailand Driva företag, Investera & Arbeta Arbetssökande jobb över vinter 2015-16! IT/försäljning/miljö mm

Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • #394914

      Hej!

      Skulle vilja stanna ev några månader över vintern i Thailand. Varit där förut och älskar det. Gärna östra sidan som Koh samui, Ko Phangan, Koh Tao men även andra omräden är självklart intresant.

      Som person är jag ödmjuk, trevlig, skötsam, hjärtlig, drivande och ambitiös.

      Förmågor:

      IT bakgrund, många år som it konsult bla.

      Försäljning

      Ekonomi

      Händig

      Jobbat med bilar och motorcyklar

      Tekniker fastigheter och drift

      Sportig

      Intreserad av personlig utveckling, meditation, hälsa och träning bla.

      Har lätt för att lära mig och gillar utmaningar. En bra problemlösare!

      Har nån tips om arbete så är det varmt välkommet = )

      MVH Anders

      74anders@gmail.com

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.