Hej!
Jag och min fästman har investerat en strandlägenhet i Rayong som vi tänkt semestra i 1 gång om året och resterande tid hyra ut. Vi letar efter svenskar som bor i Rayong som skulle kunna tänka sig att hålla kontakt med oss. Hade varit trevligt och bra att få några svenska vänner där som man kan fråga frågor och diskutera tillsammans med och eventuellt göra upp en bra deal tillsammans med.
Hade varit väldigt tacksamt om ni som finns och känner er träffade kunde kontakta oss! 🙂