Hem › Forums › Att bo i Thailand › Visum och Uppehållstillstånd › Flytta som pensionär till Thailand › Re: Re: Flytta som pensionär till Thailand
3 August, 2010 at 8:32 am
#445442
@stgrhe wrote:
Förutsatt att man inte bor permanent i exempelvis Thailand. Man åker ur systemet vare sig man vill eller ej om man bor pemanent här.
Göran
Den lösningen innebär ju till och med att man inte har någon intjänad pensionsrätt alls i Sverige…
Också ett sätt. Men då har man förhoppningsvis själv sparat ihop till sin pension någon annanstans. Eller valt annan lösning på den tiden man kunde det.