Hem › Forums › I Sverige med Thailändsk anknytning › Allmänt › Avslag Resa till Thailand av skola i Sverige › Re: Re: Avslag Resa till Thailand av skola i Sverige
7 March, 2013 at 6:34 pm
#472791
Åk bara , hade samma dilemma med frugans ungar förra året . Rektor sade då till oss att han kunde inte godkänna men heller inte förbjuda 🙂 Det säger väl allt , dvs. som Birger säger , föräldern ,målsman bestämmer och det finns inga straffsatser i Svensk lag för detta …
Bara och köra , dom säger ibland att då är det upp till föräldern att se till att barnet följer läroplanen under denna tid … ÅK ……Hemspråksundervisning 1 mån