Hej!
Vi har precis blivit föräldrar och bor i Sverige. Min sambo har ingen SGI, då hon inte han arbeta här innan vi blev föräldrar (hon han påbörja SFI ca 2 månader)
Jag har fast anställning och jag behöver hjälp med hur vi bör tänka vad gäller föräldrapenning. Vi tycker att det är lämpligt att barnet är hemma i ca 1 år. Finns det någon här som är kunnig inom området och kan bistå med råd och tips ur ekonomisk synvinkel?
Alla tips mottages tacksamt