Hej!
Skulle vilja stanna ev några månader över vintern i Thailand. Varit där förut och älskar det. Gärna östra sidan som Koh samui, Ko Phangan, Koh Tao men även andra omräden är självklart intresant.
Som person är jag ödmjuk, trevlig, skötsam, hjärtlig, drivande och ambitiös.
Förmågor:
IT bakgrund, många år som it konsult bla.
Försäljning
Ekonomi
Händig
Jobbat med bilar och motorcyklar
Tekniker fastigheter och drift
Sportig
Intreserad av personlig utveckling, meditation, hälsa och träning bla.
Har lätt för att lära mig och gillar utmaningar. En bra problemlösare!
Har nån tips om arbete så är det varmt välkommet = )
MVH Anders
74anders@gmail.com