Hem › Forums › Att bo i Thailand › Kultur, Samhälle & Politik, › Någon som kan översätta?
ชื่อของสัตว์เลี้ยงตัวแรก
Vore jätte snällt om någon kunde :cheers:
Betyder enl. min bartender : “Namnet på det första djuret man ägar”
Det första husdjurets namn