Hem › Forums › Resa i Thailand › Provinser och platser i Thailand › Östra › Norsk flicka försvunnen i Pattaya
Jag vet inte om detta är sant men eftersom jag har tillgång till forumet lägger jag upp det här. Jag fick det via ett kedjebrev kan jag säja. Är det någon som vet mer om denna familj hör gärna av er. Detta är förstås min värsta mardöm.
Förhoppningsvis är det bara nån sjuk person som har postat detta eller så är det helt enkelt så att killen försöker lokalisera frugan & dottern.
En sökning på nätet ger inte mycket förutom deras hemsida http://aarnesonline.com/
Är det en glad eller tråkig nyhet?
Ska man tolka det som
“Försvunnen norsk flicka i Pattaya” eller “Norsk flicka försvunnen i Pattaya”
Svenska språket kan vara lite klurigt ibland :rabbit:
Tack – visst har du rätt!
Dyslexi i kombination med bråttom är nog ingen vidare mix!
Rättade till rubriken.
Ps. Det är inte som så att du dessutom råkar ha någon information om flickan?
Det där är en gammal histioria det där…..som har rullat runt på mail i flera år
Hemst om det är sant, kanske finns något inne på thaivisa.