Helg igen och veckorna strömmar förbi som aldrig förut. Jobb, jobb och jobb. Det var ju inte så här det skulle vara!? Fram till för 5 minuter sedan kändes det tveksamt till om det ens skulle bli ett nyhetsbrev idag. Men här är det förhoppningsvis. Nästa vecka blir jag ännu mer busy, då skall jag dessutom börja plugga thai igen samt gå igenom en certifiering. Som man bäddar får man ligga…
Slutet av maj här i Hua Hin och den varma säsongen känner vi bara av på dagarna än så länge. Kvällar, morgnar, och nätter är svala och sköna, fulla av friska fläktar. De säger att Hua Hin har Thailands bästa klimat, kan det stämma? Kanske… MEN IBLAND HETTAR DET TILL ELLER HUR?
[img2:2rq4wk1u]http://www.livingthai.org/wp-content/uploads/2012/02/Thai-School-Girls-Fighting.png[/img2:2rq4wk1u]
Någon som har tips eller råd till en som funderar på att köpa båt?
Har du stött på /mött fördomar mot din thailändska partner eller er relation i Thailand eller Sverige?
Dricksvattnet i Thailand igen. Vad häller man i sig egentligen?
Är Thailändare överdrivet aggressiva och våldsamma när det hettar till?
Vi har planer på att åter igen försök samla ihop till en nätverksträff för egna företagare. Är du intresserad lämna en intresseanmälan.
Trevlig helg på er alla!