Hem Forums Gemensamt, för alla Medier om Thailand Nyhetsbrevet den 6 Juli

Viewing 6 reply threads
  • Author
    Posts
    • #391276
      Nille
      Keymaster

        Hej,

        Sådär ja då var Nathalie på plats men oj vad vi fick vänta. 10 dagar över blev det. Bangkok Hospital i Hua Hin kan förvänta sig lite gnäll. När vi kom in fanns det ingen narkossköterska tillgänglig så de kunde inte lägga epidurium. Den sköterskan körde de bara deltid på.Tack för kaffet liksom.

        Visserligen var det midnatt men ändå. Frugan låg uppvräkt i förlossningsläge och frågade om vi kunde åka någon annanstans. Jag lät dem förstå att detta inte var ok och att vi borde ha blivit informerade i förväg. Vi hade garanterat varit i Bangkok om vi vetat detta, hos vår doktor som förlöst de 3 andra…

        Alltså, man förväntar sig lite mer från ett sjukhus av den kalibern som Bangkok Hospital är, eller var? Inte helt gratis ju…

        [img2:8g6fgwr7]http://cdn.publishdev.se/cdn/7/2872015/images/2012/lakare-sjukhus_138147132_196069717.jpg[/img2:8g6fgwr7]

        Nåja, intressantare är väl vad som hände på forumet i veckan? Här kommer ett axplock av det bästa:

        Frank letar efter en tillverkare av den gamla stilen av thaihus, känner du till någon? Länk här!

        Har du campat i Thailand? I så fall undrar vi var man bäst gör det… Länk här!

        Ragson vill bygga en liten budgetpool men vet inte hur, kanske du vet? Länk här!

        Ao Pong på Koh Mak, är det värt ett besök undrar jag? Länk här!

        Imorgon lördag är det thaikonsert i Slottsparken i Göteborg – häng med! Länk här!

        Har du kommentarer på nyhetsbrevet gör du det här.

        Annars önskar vi en trevlig helg

      • #464283

        Tycker det kan vara på sin plats med ett Jättegrattis :cheers: till hela Er familj

      • #464284
        Thaisambo
        Participant

          Absolut!

          Mina varmaste gratulationer till er för den lyckade tilldragelsen och önskar er alla – numera sex stycken – en härlig framtid! :sunny: :sunny: :sunny:

        • #464286
          Nille
          Keymaster

            Tack skall ni ha killar! :salute:

          • #464287

            Grattis till hela familje och lycka till i framtiden. :cheers:

          • #464288

            @janlon wrote:

            Grattis till hela familje och lycka till i framtiden. :cheers:

            Som sagt. :sunny:

            MvH,
            Hans

          • #464289

            Vad kostar en förlossning där?

        Viewing 6 reply threads
        • You must be logged in to reply to this topic.