hej jag ock min fru (thai) ska åka till kho samet
i mitten på februari,
fick höra i dag att inga båtar åker ut till ön
för tydligen håller dom på o lagar piren
det skall tydligen vara klart i januari
men vem vet sånt kan dra ut på tiden,
är det någon som har info om detta
så vore jag tacksam o veta,
hotel är redan bokat på ön
det vore fan om man inte kommer ut till ön.