Hem › Forums › Att bo i Thailand › Lära för Livet – Utbildning & Kompetensutveckling › Praktikplats Våren 2014
- This topic has 5 replies, 5 voices, and was last updated 12 years, 7 months ago by
soha.
-
AuthorPosts
-
-
14 August, 2013 at 2:07 pm #392458
Hej !
Jag är ny här på forumet, och är osäker ifall denna post har hamnat rätt. Men jag gör ett försök i alla fall 🙂
Till hösten går jag in i slutfasen av min kandidatutbildning inom statsvetenskap (LU), och kommer att ha en obligatorisk praktiktermin under våren 2014. För tillfället håller jag på att leta efter en praktikplats inom utbildningsområdet jag tillhör, och undrar ifall någon har några tips? Jag har själv letat en del, men inte riktigt funnit något jag har tänkt mig. Det jag främst söker är internationella företag/ambassader etc. Men jag är även öppen för liknande förslag.
Vill även meddela att jag är av thailändsk ursprung, och pratar således även flytande thailändska om det nu skulle vara till någon fördel.
/B -
15 August, 2013 at 5:24 pm #476595
Yes, det har jag redan gjort och dem sa att information gällande ansökningarna inför våren 2014 kommer upp senare i höst.
-
16 August, 2013 at 8:14 am #476596
Har du provat att googla på Political Science Internship eller ฝึกงานรัฐศาสตร์ ?
-
9 September, 2013 at 6:57 am #476597
Hej, jag kan inte ta bort en tråd som det redan kommit svar på. Det är ju inte som så att du skrivit ditt namn direkt. Era handledare borde i övrigt uppmuntra er att tänka självständigt, vilket detta med att leta information på nätet just är.
-
26 September, 2013 at 10:23 am #476598
Tack, Frasse! Var det inte Johnny Travolta i huvudrollen, en polis som skulle skydda den lilla pojken… Och det fick hans chefer fan för av NSA som försökte sätta sej på dom och få bort polisens inblandning. En otäck film på det viset, men samtidigt en bra presentation av vad de hemliga säkerhetstjänsterna är kapabla till.
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.