Hem Forums Att bo i Thailand Kultur, Samhälle & Politik, Songkran 2010 i Thailand – Vart, När och Hur?

Viewing 8 reply threads
  • Author
      Nille
      Keymaster

12-15 April är årets officiella datum. Vilka är dina planer?

(bara i Thailand i denna tråd tack)

Thaisambo
        Participant

I Rayong. Vi brakar in den 10 april på moorgonen och laddar för det. Samtidigt firar vi svenskt PUT! :cheers: :cheers: :cheers:

stgrhe
          Participant

Vi är kvar i Hua Hin men får besök av Lisa’s syster och svåger.

Göran

I Kranuan (Khonkaen)..fler talet svenska vänner dyker upp så det blir en veckas firande som vanligt songkran

i sakhon nakhon och firar med hela släkten :drunken:

Den 9-16 april ska vi fira Songkran i min killes hemby Phayao…det är dessutom första gången som jag firar Songkan, ska bli så kul :cheers:

Puma
            Participant

Skall aka up till varat hus i Tak den varmaste provinsen i Thailand, varmaste jag har varit med om ar 45 grader lite svettigt. Jag skall bada i Ping river och traffa fruns slakt.

blir o spendera tiden har i bkk, jobbar mand o fred, forutom det blir nog lite konsol gaming hemma/med polare, lira brad/kortspel pa bfb vid on nut, osv … ta det lugnt helt enkelt !

Ändrade planer, det blir istället att vi ska fira Songkran i Chiang Mai…men det ska ändå bli lika kul :cheers:

Någon mer på forumet som ska fira Songkran i CM?

Viewing 8 reply threads
          • You must be logged in to reply to this topic.