Kollade valutakurser och konstaterar att den svenska kronan är mer värd i baht än den norska. Annat var det för några år sedan.
Varför har norska valutan tappat så mycket?
Kollade valutakurser och konstaterar att den svenska kronan är mer värd i baht än den norska. Annat var det för några år sedan.
Varför har norska valutan tappat så mycket?
Sent from my iPad using Tapatalk
vad jag förstår baserar sig den norska ekonomin på olja.Som alla vet har ju oljepriset bara gått neråt……