Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Medier om Thailand › SVTPlay: Thaibuddism
Hej,
Ett reportage om thaibuddism från Dalarna: http://www.svtplay.se/video/162776/del-5-av-8-thaibuddism
MvH, Hans
Vad tyckte ni om programmet? Kan ni relatera detta till Thailand eller känns det mer som en utopi?
Jag tyckte programmet var intressant Men jag kan inget om buddismen och jag vet inte riktigt vad de ville komma med programmet. Men det var ändå ett trevligt program.