Undrar om någon här har erfarenhet från de “nya” taxibilarna i Pattaya, Taxi Meter. Låter ju helbra men de få jag frågat verkar vara som vilka taxibilar som helst, kör ogärna på mätaren. Bilen på verkstad nu så detta vore fint om man kunde nyttja.
[img2:qq4jagjf]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Taxi-meter_in_Pattaya_01.JPG[/img2:qq4jagjf]
Kör de på mätare?
Vad kostar det?
Finns det ett pålitligt Call Center där man kan beställa bilar?