Hem Forums I Sverige med Thailändsk anknytning Allmänt THAI SONG CONTEST Stockholm 2008

Viewing 8 reply threads
  • Author
      Lung To
      Participant

http://www.stadshagensvardshus.se/” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Nadd Pobb / Stadshagens Värdshus
        Warfvinges Väg 27
        112 51 STOCKHOLM
        Buss 49,56
        T- Stadshagen

Tack för infon, då vet man var man hamnar den fedagskvällen :occasion5:

Nille
        Keymaster

Svenska Nationaldagen faktiskt!

@Nille wrote:

Svenska Nationaldagen faktiskt!

Det hade jag ingen koll på :geek: Frugan och jag ska hur som helst dit, läste någonstans att Herr Chang med fru skulle dit också, inga fler som ska dit?

Nille
          Keymaster

Kanske ingen dum ide att runda av nationaldagen med detta.

Det stämmer att jag och fru Chang ska bevista denna tillställning. Om inte något oförutsett inträffar…

Vore ju kul om några andra forummedlemmar dök upp också! Mig och fru Chang känner ni säkert igen från mina bildtrådar 😉

Herr Chang har talat.

Det blir nog en lagom avslutning på nationaldags firandet :drunken: :drunken: så Gai och jag kilar nog dit 💡

Nu är det spikat att frugan och jag ska dit, det kommer massor av bekanta till oss också. Är man inte där tidigt ikväll rekomenderar jag att man ringer och bokar bord, det kommer troligen bli rätt välbesökt där i kväll.

Ett stort grattis till fru Chang som vann tävlingen. Herr Chang, trevligt att träffas, jag antar att du har lite bilder att komma med senare. Min fru hälsar och säger också att fru Chang hade väldigt bra sångröst.
            :cheers:

Viewing 8 reply threads
        • You must be logged in to reply to this topic.