Jag var också på ambassaden igår, såg lappen och tänkte vilken tur att jag inte åkte på fredag som jag hade tänkt egentligen. Måste ju bara tala om att vi var där samtidigt, jag undrade om det kunde vara du, har ju sett din bild här på forumet. Och det var du alltså! Säger jag att jag var den enda svenska kvinnan där med ett “blandbarn” så vet du säkert vem jag är.