Är det någon som vet om det är lättare att få uppehållstillstånd om man är nygifta och vart tillsammans ett tag eller om det inte spelar någon roll om man inte gift sig?
Någon som har koll på hur långa behandlingstiderna är nu?
När vi hade gift oss i Bangkok så underlättade det inte för henne att få uppehållstillstånd då vi beslutade att bo i Sverige, däremot fick hon omgående uppehållstillstånd då vi visade ultraljuds bilder på att hon var gravid i sjätte veckan, o ja, det är jag som är fadern.