Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • #395319

      Hej när ni skrivit ansökan har ni skrivit tjejens adress där hon är skriven som i hus boken eller där hon hur ett rum och jobbar ?
      Tacksam för svar

    • #492330
      PathumThani
      Participant

        Min fru gjorde så, kopia på husboken från sitt eget hus, men vi skrev föräldrarnas adress i ansökan, eftersom som hyrde ut sitt eget hus då. Ingen som ifrågasatte något.

      • #492331

        Ok funderade mest eftersom man ska ju svara på hur alla bor i familjen och de bor ju olika men alla är ju registrerade i familjens husbok som om alla bor hemma i nakhon fast tjejen då jobbar i phuket.

      • #492332
        Seaserpent
        Moderator

          Adressen i husboken är den adress hon är mantalsskriven på och bör vara den adress som uppges.

      Viewing 3 reply threads
      • You must be logged in to reply to this topic.