• Nille: Bra fråga :p
    Eftersom de va hennes dag fick hon välja. Nana gick vi endast till för att hon ville visa mig.
    Ang Climax så gillar hon de stället. Sen lockade väl gratis flaskan kanske? Hehe

    Carlsberg: Bara vart här en kort stund men är beredd att hålla med. Bkk i all ära men för kortare perioder.

    Tjejens by heter Huairat. 🙂

    Tjejen…[Read more]

  • Åter igen ang underkläderna :p
    Blir snart en tråd om kalsonger i Thailand de här.. :cheers: 🙂

    Märkte idag efter att jag discha att trots att alla var XL så sitter Diesel modellen absolut bäst.
    Både ralph lauren och hugo boss känns mer som typ medium. Vill liksom inte riktigt upp över “brevlådan”
    Får se hur armani och resten sitter 😉

  • Carlsberg:
    Ligger absolut mycke i de du säger!
    Måste bara fråga. Din hemby?
    Är du född i Thailand eller Svensk som bor i Buriram? 🙂

    Tror de är dit vi bland annat ska åka.
    Sett bilder på jätte fina tempel som liknar dom man annars ser i Kambodja. Samma ställe?

    Var lite nervös för hur ja skulle klara att bo så långt it på landet som tjejens he…[Read more]

  • Nypan:
    Vi kan lämna de där.
    Jag vill hålla den här tråden på en bra nivå.
    Skriv inte här om du inte har något glatt att komma med. 😉

    Humpe:
    En flaska räckte gott och väl. 🙂 Är absolut ingen stor

    Sitter just nu på en gräsäng i tjejens grannby och kollar på Fast and Furious 6.
    Dom har rest upp en stor bioduk här som ett litet event. 🙂
    Tur ma…[Read more]

  • Du är bra skeptisk du va?
    Hör hur alla posetiva vibbar flödar från dig 😉

    Läste du hela mitt inlägg???
    Skrev att jag betala 250baht för att komma in.
    Sen pga av min flickväns födelsedag fick vi en Wiskey flaska.
    Summan av kademumman så betalat jag 250baht.

    Om de i din värld är en fet nota så måste du leva jäkligt snålt. 🙂

    Sen gav jag vår ser…[Read more]

  • Ja skjortor brukar va svårt för mig också även i Sverige.
    Blir ofta för tajta över axlar/bröst men tält stora runt midjan.
    Hittade faktiskt riktigt bra skjortor för 150baht st. Köpte 3st långärmade och 3st med korta ärmar.
    De var i samma shoping område som jag hitta kallingarna. Fast de här var mer in i smeten. Samma där köpte L när ja normalt b…[Read more]

  • Har precis klivit på bussen för att resa till Buriram.
    Tjejen fråga innan vår resa till Thailand om ja ville flyga el åka buss.
    Ja valde genast buss för då kan ja se landet under resan.

    Men!… Ja lär sova bort hela resan. Är otroligt trött.
    Vart en riktigt skoj utekväll igår.
    Jag dricker otroligt sällan och är ingen party människa men de va ju h…[Read more]

  • Haha ja kan man ju lungt säga. Galet mycke folk 🙂

  • Humpe de gör jag så gärna. Jag brukar normal ha (M) hemma. Men ja köpte (XL) för heldre lite för stora än för små 🙂 (jag är 175cm och väger ca 73kg)
    Hitta dom i “pratunam” (ประตูน้ำ)
    Exakta gatan vet jag inte vad den heter tyvärr. Men längst med en stor väg med gångbroar över (medveten om att många vägar ser ut just så)
    De va kopior på armani,…[Read more]

  • Väl medveten om att de är de man syftar på.
    Därför jag svara som jag gjorde då det inte alls är det den här tråden handlar om.
    Så snart de skitsnacket börjar så slutar jag skriva.
    Tacksam för råd men som “Nille” säger så kommer jag självklart fråga om något oväntat inträffar.
    Man ska absolut inte dra alla över samma kant. Om de vore så att min fl…[Read more]

  • Liten snabb update i väntan på maten.
    Vart lite shoping idag. Hittat ett ställe som sålde kalsonger i bra passform. Så har köpt upp mig på ett lager.
    Kostade 80baht st så kanske inte super billigt men dom sitter för jäkla bra.

    Har helt oväntat testat något annat också.
    Tjejen tog en fotmassage och jag har någon anledning otroligt svårt för att…[Read more]

  • Kul att ni uppskattar det 🙂
    Tror jag vet vilket tempel du menar. Har tänkt att ja ska åka dit får se om de hinns med.
    Haha ja man får hålla i pengarna e mycke man vill köpa. Men än så länge går de bra. Känns som man lagt mest på taxi då man åker runt så mycke.
    Många sa åt mig att resa lätt och köpa både väska och kläder här.
    Men ja åkte inte…[Read more]