-
Shovel78 replied to the topic Bilda familj med en Thai in the forum Samlevnad & Relationer 11 years, 8 months ago
@rednuf wrote:
@Shovel78 wrote:
@rednuf wrote:
Jag anser mig var gift med en i Thailändska sammanhang modern, bildad och vettig kvinna, som har en internationell livsåskådning, inte är speciellt vidskeplig etc etc.
Men om det av någon anledning skulle spricka mellan oss, vilket jag inte alls ser som troligt, skulle jag ALDRIG börja om i ett nytt… -
rednuf replied to the topic Bilda familj med en Thai in the forum Samlevnad & Relationer 11 years, 8 months ago
@Shovel78 wrote:
@rednuf wrote:
Jag anser mig var gift med en i Thailändska sammanhang modern, bildad och vettig kvinna, som har en internationell livsåskådning, inte är speciellt vidskeplig etc etc.
Men om det av någon anledning skulle spricka mellan oss, vilket jag inte alls ser som troligt, skulle jag ALDRIG börja om i ett nytt förhå… -
wierdzeke replied to the topic Lugn Restaurang Bangkok in the forum Mat & Dryck 11 years, 10 months ago
@Shovel78 wrote:
Tony Romas brukar vara lungt och inte allt för fullt. Lite trist inredning sen dom flyttade till Paragon, men maten är fortfarand lika god. http://www.tonyromas.com/bangkok-siam-paragon
Var på Tony Romas på Terminal 21 idag, var faktiskt riktigt lungt och bra. Inga problem att kunna prata därinn, det kom vi på en halvt…[Read more]
-
Anders99 replied to the topic En 25årings historia – Tillsammans med en barbrud! in the forum Samlevnad & Relationer 11 years, 10 months ago
@Shovel78 wrote:
Det är något sjukt över det här……………..
Sjukt och sjukt, bara ännu en naiv turist som blir lurad av en bartjej. Inget nytt under solen.
-
Shovel78 replied to the topic Starta Catering med bara mig som anställd? in the forum Driva företag, Investera & Arbeta 12 years, 5 months ago
-
Nille replied to the topic Starta Catering med bara mig som anställd? in the forum Driva företag, Investera & Arbeta 12 years, 5 months ago
-
Montnoveau replied to the topic in the forum Shovel78 12 years, 6 months ago
@Nong wrote:
@Shovel78 wrote:
Expressens Michael Töpffer’s syn på situationen
http://www.expressen.se/nyheter/inhyrda-slagskampar-vill-stoppa-korruption/
Töppfer befinner sig enl uppgift i Bangkok men hans “analys” av situationen innehöll mest svammel, osakligheter och tyckanden. Märkligt.
Åtminstone jag fick en annan syn på kungahusproblematiken.
-
Auan replied to the topic in the forum Shovel78 12 years, 6 months ago
@Shovel78 wrote:
Expressens Michael Töpffer’s syn på situationen
http://www.expressen.se/nyheter/inhyrda-slagskampar-vill-stoppa-korruption/
Jag tycker att Michael beskriver hur de röda upplever det.
-
Nong replied to the topic in the forum Shovel78 12 years, 6 months ago
@Shovel78 wrote:
Expressens Michael Töpffer’s syn på situationen
http://www.expressen.se/nyheter/inhyrda-slagskampar-vill-stoppa-korruption/
Töppfer befinner sig enl uppgift i Bangkok men hans “analys” av situationen innehöll mest svammel, osakligheter och tyckanden. Märkligt.
-
Nille replied to the topic Oljeutsläpp utanför Koh Samed in the forum Nyheter 12 years, 10 months ago
@Shovel78 wrote:
Nån som vet om man överhuvudtaget kan åka över till Samed nu? Tänkte dra dit på lördag.
Svårt att få bra info men med tanke på var läckan skedde så kan inte många stränder gå fria. Jag hade själv tänkt åka nästa helg men ställer in som det ser ut.