Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Övrigt › IT & Fildelning om/i Thailand › Då finns vi på Facebook också!
- This topic has 23 replies, 12 voices, and was last updated 17 years, 2 months ago by
Nille.
-
AuthorPosts
-
-
5 January, 2008 at 7:49 pm #384654
-
8 January, 2008 at 9:36 pm #404727
Nu slipper du vara ensam i din FB-grupp!! Jag har joinat! Lägger till dig på kompislistan oxå, får väl se om du accepterar… :angel9:
-
9 January, 2008 at 6:45 am #404728
Haha, jag funderade just på om det var en god ide 🙂 Tänkte att den skulle kunna bli något roligt. Om inte annat kan man komma åt sina forumkompisars profiler, och lägga till dem.
-
9 January, 2008 at 7:04 am #404729
Jag gick med jag också…men det måste ju finnas fler här på forumet som är med på facebook!
-
9 January, 2008 at 2:29 pm #404730
Gruppen har m a o ökat med många procent sen igår… 💡
-
9 January, 2008 at 2:49 pm #404731
Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
:flower: -
9 January, 2008 at 3:52 pm #404732
@Håkan wrote:
Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
:flower:Jag är inte med och tänker inte registrera mig.
-
9 January, 2008 at 6:45 pm #404733
@Håkan wrote:
Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
:flower:Då har jag fel också, jag greppar det inte heller :faroah:
-
9 January, 2008 at 11:45 pm #404734
Jag gick med också om det är ok?
-
10 January, 2008 at 6:07 pm #404735
@Tony_h wrote:
@Håkan wrote:
Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
:flower:Då har jag fel också, jag greppar det inte heller :faroah:
Fast nu gick jag med i alla fall, nyfiken som jag är. :colors:
-
10 January, 2008 at 8:16 pm #404736
-
11 January, 2008 at 3:45 am #404737
Hakan:
Haller med dig, jag fattar inte heller tjusningen med Facebook men jag antar att jag kommer att fa ge det en chans till…*fnissar*
Hej sa lange.
Rosarin 🙂
-
15 January, 2008 at 5:52 pm #404738
-
15 January, 2008 at 8:38 pm #404739
Nu ar jag ocksa med 🙂
-
15 January, 2008 at 8:58 pm #404740
-
20 April, 2009 at 7:53 pm #404741
Undrade just över detta hehe. Härligt att sökfunktionen funkar som den ska här på forumet! Men jag kommer inte till gruppen om jag trycker på länken du la ut Nille. vad heter gruppen så jag kan söka på den manuellt istället?
-
20 April, 2009 at 8:52 pm #404743
Hehe jaja, dåligt eller inte, skitsamma. Undrade bara vad thailandsforums grupp på facebook heter eftersom länken fungerade inte för mig
-
21 April, 2009 at 9:18 am #404745
Haha 🙂
-
21 April, 2009 at 9:41 am #404746
Det är tur att Facebook har en sökfunktion! 😉
-
22 April, 2009 at 7:38 am #404748
@seaserpent wrote:
Är med Facebook även om jag inte förstår meningen med denna meningslösa site…. Tycker Hi5 är bättre, det är det mina thaikompisar använder…
Håller med dig seaserpent, Hi5 är det som gäller i thailand…SÅ…
Nu finns vi på hi5 också!
http://www.hi5.com/friend/group/4185965–Thai-Sweden%2Bcommunity–front-html
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.