Hem Forums Gemensamt, för alla Övrigt IT & Fildelning om/i Thailand Då finns vi på Facebook också!

Viewing 19 reply threads
  • Author
    Posts
    • #384654
      Nille
      Keymaster

        Skapade precis en grupp på Facebook. En Svensk-Thailändsk vänförening. Det blir ett bra komplement till forumet.

        Länk här![/url]

      • #404727
        realdexter
        Participant

          Nu slipper du vara ensam i din FB-grupp!! Jag har joinat! Lägger till dig på kompislistan oxå, får väl se om du accepterar… :angel9:

        • #404728
          Nille
          Keymaster

            Haha, jag funderade just på om det var en god ide 🙂 Tänkte att den skulle kunna bli något roligt. Om inte annat kan man komma åt sina forumkompisars profiler, och lägga till dem.

          • #404729

            Jag gick med jag också…men det måste ju finnas fler här på forumet som är med på facebook!

          • #404730
            realdexter
            Participant

              Gruppen har m a o ökat med många procent sen igår… 💡

            • #404731

              Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
              Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )

              Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
              :flower:

            • #404732

              @Håkan wrote:

              Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
              Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )

              Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
              :flower:

              Jag är inte med och tänker inte registrera mig.

            • #404733

              @Håkan wrote:

              Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
              Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )

              Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
              :flower:

              Då har jag fel också, jag greppar det inte heller :faroah:

            • #404734

              Jag gick med också om det är ok?

            • #404735

              @Tony_h wrote:

              @Håkan wrote:

              Jag gick ur Facebook eftersom jag inte förstod vad det gick ut på….?
              Drällande av funwall-mail, inbjudan till vem som är “the hottest” och vilken isglass från 70-talet som jag kommer ihåg och liknande. Fick kontakt med några gamla klasskompisar vilket var kul men det var nog det enda. Er andra träffar jag ju här : )

              Jag inser naturligtvis att jag är den som har “fel” eftersom så många är med där, men jag greppar det bara inte
              :flower:

              Då har jag fel också, jag greppar det inte heller :faroah:

              Fast nu gick jag med i alla fall, nyfiken som jag är. :colors:

            • #404736
              realdexter
              Participant

                @Magnus74 wrote:

                Jag gick med också om det är ok?

                Du försvann fort… varför?

              • #404737

                Hakan:

                Haller med dig, jag fattar inte heller tjusningen med Facebook men jag antar att jag kommer att fa ge det en chans till…*fnissar*

                Hej sa lange.

                Rosarin 🙂

              • #404738
                Nille
                Keymaster

                  @Magnus74 wrote:

                  Jag gick med också om det är ok?

                  Varför inte? Alla är välkommna!

                • #404739

                  Nu ar jag ocksa med 🙂

                • #404740
                  realdexter
                  Participant

                    @Rosarin wrote:

                    Nu ar jag ocksa med 🙂

                    Välkommen i gruppen!!

                  • #404741

                    Undrade just över detta hehe. Härligt att sökfunktionen funkar som den ska här på forumet! Men jag kommer inte till gruppen om jag trycker på länken du la ut Nille. vad heter gruppen så jag kan söka på den manuellt istället?

                  • #404743

                    Hehe jaja, dåligt eller inte, skitsamma. Undrade bara vad thailandsforums grupp på facebook heter eftersom länken fungerade inte för mig

                  • #404745

                    Haha 🙂

                  • #404746
                    Jon

                      Det är tur att Facebook har en sökfunktion! 😉

                      http://www.facebook.com/group.php?gid=16639770526

                    • #404748
                      jjonsson
                      Participant

                        @seaserpent wrote:

                        Är med Facebook även om jag inte förstår meningen med denna meningslösa site…. Tycker Hi5 är bättre, det är det mina thaikompisar använder…

                        Håller med dig seaserpent, Hi5 är det som gäller i thailand…SÅ…

                        Nu finns vi på hi5 också!
                        http://www.hi5.com/friend/group/4185965–Thai-Sweden%2Bcommunity–front-html

                    Viewing 19 reply threads
                    • You must be logged in to reply to this topic.