Hem Forums Att bo i Thailand Kultur, Samhälle & Politik, Miss Thailand 2003, Dagboks blogg

Viewing 9 reply threads
  • Author
    Posts
    • #386821

      Hej på er Alla!!

      Roligt att hitta detta forum, Jag heter Mix Archer och har öppnat en egen dagboks blogg på

      http://www.mixarcher.blogg.se

      Där jag skriver om mitt liv, erfarenheter av att vara mixad och kvinna med rötter i två helt olika kulturer, Thailand och Sverige.
      Ni kan även läsa om min egna pågående satsning i Musiken och idrotten.

      Välkomna och ta en titt 🙂

    • #422924
      Nille
      Keymaster

        Tjena Mix och välkommen till forumet skall du vara. Minns dig från tiden du härjade i Thailandet och minns också att du var en ruggig bågskytt. Jag hoppas vi får se mer av dig här.

      • #422925

        Hej Mix och välkommen till forumet!

        Åh, är det Mix H?
        Vad roligt, minns så väl hur jag och tjejkompisarna satt och höll tummarna för dig!

        Kul att ha dig här!

        /rosarin m familij. 🙂

      • #422926

        Hej hej

        Kul att höra, hoppas allt e bra mer er.

        MVH Mix

      • #422927

        Hej Mix,

        Får man fråga varför du valt att skriva din blogg på engelska?

        Jag förstår för all del att du då har betydligt större publik, men om du är uppväxt med svenska språket borde det väl kännas lättare att uttrycka sig på det?

        Herr Chang har talat.

      • #422928
        Spiritfish
        Participant

          Herr Chang.

          För att hon har vänner som inte pratar svenska men som hon vill ska förstå? 🙂

        • #422929

          @Spiritfish wrote:

          Herr Chang.

          För att hon har vänner som inte pratar svenska men som hon vill ska förstå? 🙂

          Ja, det är förstås en rimlig anledning.

          Herr Chang har talat.

        • #422930

          Hej Mix! Kul att se dej här. Ska bli kul att läsa din blogg.

        • #422931

          Ja, det är så det ligger till. Men jag ska lägga till en google translator, och senare kanske börja blogga på svenska. Men just nu blir det på engelska så länge.
          Kul att ni undrar 🙂

          Nu finns det lite utlägg på youtube också

          http://www.youtube.com/user/MixArcher

          MVH Mix

        • #422932

          @Mango wrote:

          Hej Mix! Kul att se dej här. Ska bli kul att läsa din blogg.

          Kul att se er här oxå. Oj vad han har växt!. Ha det så gott så länge. Kommer snart ett email till Sam. Hälsa alla

          Kramers

      Viewing 9 reply threads
      • You must be logged in to reply to this topic.