Hem › Forums › Att bo i Thailand › Kultur, Samhälle & Politik, › Miss Thailand 2003, Dagboks blogg
- This topic has 9 replies, 6 voices, and was last updated 17 years, 2 months ago by
SweThai.
-
AuthorPosts
-
-
16 March, 2009 at 12:13 pm #386821
Hej på er Alla!!
Roligt att hitta detta forum, Jag heter Mix Archer och har öppnat en egen dagboks blogg på
Där jag skriver om mitt liv, erfarenheter av att vara mixad och kvinna med rötter i två helt olika kulturer, Thailand och Sverige.
Ni kan även läsa om min egna pågående satsning i Musiken och idrotten.Välkomna och ta en titt 🙂
-
16 March, 2009 at 4:36 pm #422924
Tjena Mix och välkommen till forumet skall du vara. Minns dig från tiden du härjade i Thailandet och minns också att du var en ruggig bågskytt. Jag hoppas vi får se mer av dig här.
-
16 March, 2009 at 5:12 pm #422925
Hej Mix och välkommen till forumet!
Åh, är det Mix H?
Vad roligt, minns så väl hur jag och tjejkompisarna satt och höll tummarna för dig!Kul att ha dig här!
/rosarin m familij. 🙂
-
17 March, 2009 at 8:54 pm #422926
Hej hej
Kul att höra, hoppas allt e bra mer er.
MVH Mix
-
18 March, 2009 at 1:33 am #422927
Hej Mix,
Får man fråga varför du valt att skriva din blogg på engelska?
Jag förstår för all del att du då har betydligt större publik, men om du är uppväxt med svenska språket borde det väl kännas lättare att uttrycka sig på det?
Herr Chang har talat.
-
18 March, 2009 at 4:39 am #422928
Herr Chang.
För att hon har vänner som inte pratar svenska men som hon vill ska förstå? 🙂
-
18 March, 2009 at 10:30 am #422929
@Spiritfish wrote:
Herr Chang.
För att hon har vänner som inte pratar svenska men som hon vill ska förstå? 🙂
Ja, det är förstås en rimlig anledning.
Herr Chang har talat.
-
19 March, 2009 at 7:35 am #422930
Hej Mix! Kul att se dej här. Ska bli kul att läsa din blogg.
-
29 March, 2009 at 6:12 pm #422931
Ja, det är så det ligger till. Men jag ska lägga till en google translator, och senare kanske börja blogga på svenska. Men just nu blir det på engelska så länge.
Kul att ni undrar 🙂Nu finns det lite utlägg på youtube också
http://www.youtube.com/user/MixArcher
MVH Mix
-
29 March, 2009 at 6:14 pm #422932
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.