Hej,
Jag har själv installerat thailändskt tangentbord, varianten heter “Thai Kedmanee”, som jag förmodar är någon thailändsk standard för tangentbordlayout.
Men jag kör en multilingual version av Vista Eneterprise, har dock ett minne av att det finns något att ladda ned för XP som ger samma stöd. Man kan ju leta på XP och keyboard samt “Thai Kedmanee”, det borde ge användbara träffar.
Skam till sägandes har jag inget thaitangentbord att koppla in – det är bara drivern som är installerad!
Återkommer om jag hittar nåt! Jag vet att Microsoft jobbat med detta.