Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Övrigt › IT & Fildelning om/i Thailand › Hur kopiera Firefox Bookmarks?
Är det någon som vet hur man på ett enkelt sätt kan kopiera Firefox’s Bookmarks från en dator till en annan dator?
Göran
kanske detta kan hjälpa? flytta firefox bookmarks
@Nille wrote:
Halelulia Nille, det funkade! Man bockar, bugar och tackar for tipset.
Bra att det fungerade!
Om det inte är så att du håller på att byta dator helt är sync funktionen som Seaserpent pratade om att föredra. Firefox Sync
Denna är den bästa enligt min mening.. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/xmarks-sync/
Man skulle ju inte överleva om man tappade lösenordet till tex Thailandsforum bara för att man byter dator 🙂 eller surfar med nåt annant än firefox..