Har precis beställt en iphone 4s, från applestore.
Alltså är den inte operatörsåst vilket innebär
att den inte stödjer cdma-operatörer.
Min fråga är då, finns cmda i Thailand?
Kommer jag kunna använda telefonen där?
Tacksam för svar! :cheers:
Jo om man köper en icke operatörslåst iphone stödjer den inte cdma, vilket operatörslåst gör.
Det står på Applestores hemsida.
Men av vad jag förstår av ditt svar kommer denna mobil
att fungera i Thailand?