1-5 februari 2012 dvs mycket snart så går en mycket sevärd racingtävling på Bang Seans gator. En riktig stadsbana som i Monaco eller Macao, dock utan formelbilar. Full fart med alla Thailändska bilklasserna plus MC. Depån ligger strandpromenaden och är öppen för alla, ingen entréavgift, bara parkeringsavgift på 50 Baht. Har varit där två ggr tidigare och haft roligt bägge gångerna.
Själv kommer jag denna gång att vara där på lördagen.
Se bifogad länk så får ni tidsschemat också. :flower: http://www.hatbangsaen.com/Speedfestival/grandprix2009.html