Hem Forums Resa i Thailand Provinser och platser i Thailand Östra Bang Sean Grand Prix 2012

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • #390753
      Hemska Sven
      Participant

        1-5 februari 2012 dvs mycket snart så går en mycket sevärd racingtävling på Bang Seans gator. En riktig stadsbana som i Monaco eller Macao, dock utan formelbilar. Full fart med alla Thailändska bilklasserna plus MC. Depån ligger strandpromenaden och är öppen för alla, ingen entréavgift, bara parkeringsavgift på 50 Baht. Har varit där två ggr tidigare och haft roligt bägge gångerna.
        Själv kommer jag denna gång att vara där på lördagen.
        Se bifogad länk så får ni tidsschemat också. :flower:
        http://www.hatbangsaen.com/Speedfestival/grandprix2009.html

      • #459288
        Montnoveau
        Participant

          Hade jag garanterat gått på om jag hade varit BKK området den veckan!
          Får se om jag kan ta mig ned till mars, brukar kolla in bilmässan i BKK då.

        • #459289

          Tack for tippset ska bli kul att se drift i varkligheten.

          janlon

      Viewing 2 reply threads
      • You must be logged in to reply to this topic.