Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • #394868
      emmelierika
      Participant

        Hej!

        Säkert någon som frågat innan, men jag orkar inte gå igenom alla trådar.
        Någon som vet om man MÅSTE lämna Thailand för stämpel osv om man har ett tree entry visa?
        Ska studera och måste i så fall söka i Vietnam, Laos eller Kambodja för ED visa. Känns lite lite läskigt att åka dit själv o ansöka. Kan man gå till någon “myndighet” för stämpel eller måste de ske i utlandet av Thailand med tree entry visa?

        Tacksam för svar 🙂

        Varma hälsningar
        Erika

      • #490288
        Jimmieboy
        Participant

          Antar att det är ett vanligt studentvisum du ska söka?

          I sånna fall väljer du om du vill ha en inresa eller obegränsat med inresor under giltlighetstiden..

          Första gången du söker får du 3 månader som du sen kan förlänga på immigration i Thailand med upp till ett år.

      Viewing 1 reply thread
      • You must be logged in to reply to this topic.