Säkert någon som frågat innan, men jag orkar inte gå igenom alla trådar.
Någon som vet om man MÅSTE lämna Thailand för stämpel osv om man har ett tree entry visa?
Ska studera och måste i så fall söka i Vietnam, Laos eller Kambodja för ED visa. Känns lite lite läskigt att åka dit själv o ansöka. Kan man gå till någon “myndighet” för stämpel eller måste de ske i utlandet av Thailand med tree entry visa?