Hem › Forums › Att bo i Thailand › Driva företag, Investera & Arbeta › Hus, Lägenheter & Mark › Sätta barnen som ägare av hus/mark? › Re: Re: Sätta barnen som ägare av hus/mark?
20 April, 2012 at 10:44 pm
#462495
Lyssna nu mr mr varför inte lägga en mindre kontantinsats till ett husköp och sedan låta frugan som kommer från landet betala ett lån på resterande belopp månadsvis typ 5000:- Bath i månaden som troligen är under ett år vad du betalar för finare hotell 1 månad per år .
Detta för att förhindra att bli blåst, om allt funkar efter en längre tid casha skiten, om det inte funkar kan ju frugan ta lyan eller huset och förtsätta med sina avbetalningar och du slipper bli blåst ??