För er som laddar ner audio- och videofiler, framför all ni som använder Mac och är tvingade till deras trista format, kan jag rekommendera FreeMakes Audio- och Videoomvandlare. De är visserligen inte helt buggfria, men vilken programvara är det, fungerar alldeles utmärkt och dessutom är de gratis.
http://www.freemake.com/free_audio_converter/
http://www.softpedia.com/reviews/windows/Freemake-Audio-Converter-Review-222419.shtml
http://www.freemake.com/downloads/
http://www.softpedia.com/reviews/windows/Freemake-Video-Converter-Review-214053.shtml
För egen del föredrar jag audiofiler i FLAC, även om det också är ett komprimerat format, då tappet är blygsamt. Videofiler vill jag helst ha som MKV, men AVI är också bra.
Mycket nöje!
Göran