Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Övrigt › IT & Fildelning om/i Thailand › ethaicd?
ETHAICD!!!
Någon som handlat därifrån ,? funkar bra med leveranser till sverige eller hur lång tid för leverans? någon som vet?
Hej TomYam70,
Jag har handlat två gånger på eThaiCD. Betalat med kreditkort via nätet, och det jag beställde kom inom drygt en vecka till Sverige. Inga problem.
Herr Chang har talat.
En mycket bra butik! :thumbright:
En länk till sidan hade varit på sin plats.
Äntligen en sajt som fler av oss skulle kunna ha nytta av oss!
Jag har skapat ett konto hos dem så glöm inte att handla via vår länk 💡
Handa dina thaiprylar från eThaiCD och stöd Thailandsforum