Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Övrigt › IT & Fildelning om/i Thailand › Google Chrome & Google Wave
- This topic has 9 replies, 5 voices, and was last updated 16 years, 8 months ago by
taah.
-
AuthorPosts
-
-
1 October, 2009 at 8:06 am #387640
jag bytte till chrome för nån vecka sen! suverän browser!
-
1 October, 2009 at 8:37 am #430844
-
1 October, 2009 at 10:34 am #430845
En trevlig artikel om Google Wawe publicerades nyss på IDG:s hemsida:
-
2 October, 2009 at 7:02 am #430846
Google sätter verkligen standarden för framtiden – öppet för alla.
Google Wave kommer jag prova så snart den är stabil.
Framtiden är ju cloud computing och Microsoft är sent ute!
-
5 October, 2009 at 7:57 am #430847
Gick över till Chrome förra veckan, körde IE innan. Vilken skillnad!
Internet är dubbelt så snabbt, hinner knappt trycka på ny sida innan den kommer upp. :thumbright:Tyvärr fungerar inte alla sidor med den, min bank och inlogg till min desktop på jobbet, funkar inte med Chrome.
-
5 October, 2009 at 8:45 am #430848
Från IE är det säkerligen en markant skillnad. Använder själv för närvarande Firefox, och ett byte från den tror jag inte skulle innebära en alltför märkbar skillnad.
-
5 October, 2009 at 8:50 am #430849
jag bytte från just firefox och skillnaden är lika enorm! iaf om man surfar som jag gör, alltid med en 15 – 20 flikar uppe.. firefox uppför sig trögt å segt medans chrome som delar upp alla processer går lika blixtsnabbt hela tiden, visst har den chrachat ett par gånger, men efter som den i princip har 0 sec i starthastighet å räddar alla sidor perfekt så spelar det absolut ingen roll.
-
5 October, 2009 at 8:52 am #430850
@gosatta wrote:
jag bytte från just firefox och skillnaden är lika enorm! iaf om man surfar som jag gör, alltid med en 15 – 20 flikar uppe.. firefox uppför sig trögt å segt medans chrome som delar upp alla processer går lika blixtsnabbt hela tiden, visst har den chrachat ett par gånger, men efter som den i princip har 0 sec i starthastighet å räddar alla sidor perfekt så spelar det absolut ingen roll.
Kanske ska testa det, fast brukar personligen begränsa antalet flikar rätt väl. Funkar flash bra i det?
Om det finns en Mac-klient så kan jag testa det ikväll 😛
-
5 October, 2009 at 8:58 am #430851
inte sett några problem med flash..
mac vet jag inte, skrotade macen hemma ungefär samtidigt som jag bytte till chrome 🙂
-
5 October, 2009 at 9:03 am #430852
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.