Hem Forums Gemensamt, för alla Övrigt Köp & Sälj – Byt & Hyr Harley Davidson -03, Dyna Glide slide, 1450 cc Pattaya

Viewing 7 reply threads
  • Author
      Nille
      Keymaster

Mamma skall sälja sin HD. Som hon beskriver den: Den är född -03, Dyna Glide slide, 1450 cc.

650,000, prutbart. Oavsett lär det vara marknadspris som gäller, vad det nu kan vara?

Vad mer vill ni veta?

Inger +66 843363782

Ps. mamma åker till Sverige i februari igen tror jag men lär vara tillbaks i Pattaya tills sommaren senast…

Skicka mig ett PM med din epostadress kan jag skicka dig dessa bilder högupplösta!

[attachment=0:1so0u4q7]ScreenShot226.jpg[/attachment:1so0u4q7][attachment=1:1so0u4q7]ScreenShot225.jpg[/attachment:1so0u4q7]

Spiritfish
        Participant

Tuff Mamma! :thumbright:

Nille
          Keymaster

Nu kör hon inte den själv men min mamma är inte som andra mammor om man säger så :cyclopsani:

Nille
            Keymaster

Någon som kan hjälpa till med att gräva fram marknadspriset på denna i Thailand så vore det tacksamt. En kompis är intresserad av att köpa och jag gör dem båda en tjänst genom att leta fram detta har jag en känsla av.

Hej !
              Har du fått fram ett marknads pris ?
              Jag har kollat runt och köpt och sålt en del MC nu ett tag och verkar inte finnas marknads pris i detta land.

Verkar mest vara dags form på köpare och säljare som gör priset ….

Nille
              Keymaster

Tjena, jag har inte lyckats få fram ett marknadspris på denna. Fortfarande osåld. Den kan nog släppas för 550,000 thb.

Hej !

Om ni vill ha lägst 550.000 :- så lär den bli stående ett tag.
                Jag har en likadan 2002 jag släpper för 420.000:-

Nille
                Keymaster

Den är såld men jag vet inte till vilket pris. Tror inte heller hon fick 550.

Viewing 7 reply threads
              • The topic ‘Harley Davidson -03, Dyna Glide slide, 1450 cc Pattaya’ is closed to new replies.