Tack för kaffet! Jättebra del på forumet. Jag har kommit så långt att jag lyckats ladda ner en fet film. King Naresuan 1, bara för att konstatera att filmen är på 5 GB och i ISO format. Antar att den kommer bli MYCKET större?
Någon som har tips på:
1. Ett program som jag kan öppna upp komprimerade ISO filer med
2. Ett program jag kan minska filstorleken till att rymma enbart det som får plats på en DVD (4.7 GB)