Hej
jag funderar på att köpa en macbook pro i thailand.
Det är ju inte amerikanskt tangentbord utan internationellt engelska. lika många tangenter som det svenska
någon som har erfarnhet av detta? är det lätt att sätta ett litet klistermärke eller liknande över vissa tangenter så att du får ett svenskt tangentbord